De organisatie van een weekend of scoutskamp vraagt heel wat inspanningen van de leiding, denk maar aan het zoeken en vastleggen van locaties, een programma in elkaar steken, materiaal voorzien, foerage overtuigen… Laattijdig annuleren brengt die voorbereiding en planning in de war. Bovendien is een van de belangrijke waarden binnen scouting ‘engagement’, als je je opgeeft om mee op kamp te gaan, wordt dit ook van je verwacht.
Je kampdeelname annuleren blijft dus niet zonder gevolgen. Daarom zetten we onze annuleringsafspraken even op een rijtje:
- Annuleer je 7 dagen voor de start van het kamp, dan krijg je je inschrijvingsgeld 100% terugbetaald
- Annuleer je 1 tot 6 dagen vooraf, dan betalen we 85% van je inschrijvingsgeld terug
- Annuleer je de laatste 24u voor het kamp, dan wordt er niet terugbetaald (tenzij je een doktersbewijs kan voorleggen)
Ook voor gevallen van ziekte tijdens het kamp willen we graag onze afspraken even duidelijk maken:
- Moet je door ziekte de eerste helft van het kamp naar huis, dan wordt 50% van je inschrijvingsgeld terugbetaald
- Moet je door ziekte de tweede helft van het kamp naar huis, dan wordt er niet terugbetaald
Eventuele terugbetalingen worden door de groepsleiding geregeld, je vraagt hier dus best achter door een mailtje te sturen naar groepsleiding@jobertus.be.